piątek, 14 listopada 2014

269.

Wycieczka Lily i Jamesa


Lily pływająca w jeziorze 



Lily i James rozmawiają siedząc na pomoście 

- James, ja nie chce wracać do szkoły - marudziła Lilka 
- Coo? Czy ja dobrze słyszę? Lily Evans nie chce iść do szkoły? - spojrzał na nią z niedowierzaniem
- Przestań! - trąciła go ramieniem ze śmiechem - Po prostu to nasz ostatni rok, strasznie ciężko będzie mi się rozstać z Hogwartem, kocham tę szkołę. 
- No wiesz! - pociągnął nosem udając płacz - To naprawdę mnie uraziło. 
- Jejku, nie bierz tak wszystkiego do siebie - przewróciła oczami - Wiesz, że najbardziej na świecie kocham ...
 James uśmiechnął się zgrywając wstydnisia. 
- Książki! - wyznała Lily śmiejąc się z miny Jamesa
- A ja ciebie - przytulił ją mocniej i pocałował w czoło - Ale przestań wciąż przypominać o tej szkole, zostało nam jeszcze kilka miesięcy w niej. Zdąży ci się jeszcze znudzić. 

Lily nad brzegiem jeziora

2 komentarze:

  1. Świetny rozdział! Czekam na dalszy rozwój akcji związany z Syriuszem i Dorcas. Jestem strasznie ciekawa co sie jeszcze wydarzy, no i czy Syriusz w końcu pójdzie po rozum do głowy i przeprosi Dor...
    Życzę weny i czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to zdjęcie Lily i Jamesa na pomoście :-)

    OdpowiedzUsuń