piątek, 3 maja 2013

165.


   Molly i Artur podczas mugolskiego festiwalu muzycznego
   Pole namiotowe
   Fot. by Molly
  
   Dla Catii. Właśnie tak z niewiadomych przyczyn sobie ich wyobrażałam. Takich "niegrzecznych", którzy bardzo lubią mugolską muzykę. Na tym zdjęciu Artur ma tatuaże, a Molly kolczyki, dlatego pomyślałam, że za pomocą magii usunęli sobie wszystko co przypominało im o szalonych młodzieńczych latach, kiedy wkraczali już w dorosłość. Nie chodzi o to, że się tego wstydzili i chcieli o tym zapomnieć, tylko o to,że pragnęli być dobrymi rodzicami.

4 komentarze:

  1. Blog świetny i już pędzę się zapisać do obserwatorów a co ;D
    Uwielbiam myślodsiewnie a szczególnie pierwszą ♥
    i mam nadzieje, że będzie jej więcej.
    Aha co to za film serial z tym aktorem i aktorką, bo chętnie bym obejrzała ;*
    Czekam niecierpliwie na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie więcej myślodsiewnic. Szczerze to nie mam pojęcia jacy to aktorzy, bo najprawdopodobniej są to zwykli ludzie, którzy wstawili swoją fotkę do internetu. Jeśli chodzi ci o to właśnie zdjecie. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Chodzi mi o Lili i James'a czyli Arona i tą na K... czy oni grają w jakimś filmie?

      Usuń
    3. Tak, Aaron gra w filmach m.in. "Kick-ass","Nowhere Boy", "Chatromm" i "Angus, stringi i przytulanki". Karen grała w serialu Doctor Who, który uwielbiam.

      Usuń