wtorek, 14 kwietnia 2015

286.

 Chociaż śniadanie w środę 21 września nie różniło się dla uczniów od zwykłego śniadania w każdy inny dzień roku, to dla jednej osóbki było bardzo ważne. Mary obchodziła tego dnia swoje 17 urodziny. Była bardzo podekscytowana, jak to z nią bywa, ale gdy nikt przez całą drogę do Wielkiej Sali nie złożył jej życzeń, czuła się urażona. Usiadła do stołu jak gdyby nigdy nic, udawała, że tą ją nie rusza. Po jej lewej stronie usiadł Remus, a po prawej - Marlena. Nie odezwała się do nich ani słowem tylko zajadała się kanapkami. Jej przyjaciele wymieniali się spojrzeniami, byli czymś wyraźnie zdziwieni.
 Mary nie zauważyła wielkiego baneru wiszącego na ścianie na przeciwko jej z napisem "Wszystkiego najlepszego Mary". Gdy się spostrzegła, zakrztusiła się kanapką i zaczęła piszczeć ze szczęścia. Wszyscy się zaśmiali po czym cały Gryffindor wstał i zaczął jej śpiewać "sto lat". Po chwili do śpiewu zaczęły się dołączać inne domy, a nawet profesorowie. Cały Hogwart uwielbiał Mary. Rozpromieniała szare korytarze tej szkoły.
 Po krótkim świętowaniu Mary podziękowała swoim przyjaciołom, którzy zrobiliby wszystko aby ją uszczęśliwić.

  Post dedykowany Cati (Kasi) - jednej z założycielki bloga, aktualnie czytelniczki i mojemu wsparciu - która ma dziś urodziny! 

Wszystkiego najlepszego jeszcze raz!

9 komentarzy:

  1. Fajny! Czekam na następny!
    Pozdrawiam i życzę weny ;)
    Cieszę się ze juz wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej *_* Jak się ciesze ! Uwielbiam czytać twoje notki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkoo *.* Ogólnie niesamowicie się cieszę, że już jesteś ! Mam nadzieje, że poświecisz trochę swojego czasu i wstąpisz do mnie :) życzę pełno weny, pozdrawiam i mam nadzieje, że już nas więcej nie zostawisz na pastwę losu, bo baaaardzo za Tobą tęskniłam <3

    Rudzielec,
    http://huncwocki-rocznik-1960.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay! Jak słodko. Mam nadzieję, że zrobisz Mary jakąś imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na 3 rozdział na moim blogu, mam nadzieje, że wpadniesz ;)

    http://huncwocki-rocznik-1960.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha ja mam urodziny 22 września :) było bliski

    OdpowiedzUsuń