poniedziałek, 29 grudnia 2014

Prorok (nie)Codzienny #14

Hejcia kochane!
 W sumie nie wiem od czego zacząć, więc ten prorok będzie trochę chaotyczny. Najważniejszą sprawą do poruszenia jest to, że wróciłam już chyba na dobre. Mam przynajmniej taką nadzieję. W realnym życiu prawie wszystko już poukładałam, więc przechodzę do życia Huncwotów. Posty będą ukazywały się w poniedziałek, najpóźniej we wtorek. Staram pisać częściej te dłuższe opowiadania, ale kiedy trafi mi się brak weny powstawiam kilka krótszych. Kolejną sprawą jest nominacja do Liebster Blog Award. Jest to dla mnie duży zaszczyt, ponieważ czuję się w ten sposób doceniona. Powoli trafia to do mnie, że ktoś lubi te moje wypociny :) Nominowała mnie Luna, za co bardzo jej dziękuję.

Moje odpowiedzi:
1. Gdybyś mogła zmienić imię to jak by brzmiało?
- Wolałabym jakieś delikatne imię, może Amelia lub Matylda.
2.Czy jest jakaś postać (książka, film) z którą się utożsamiasz?
- Próbuję odnaleźć siebie w każdym bohaterze :)
3. Twoje ulubione zagraniczne miasto.
- W żadnym nie byłam, ale chciałbym odwiedzić New York.
4. Film vs książka
- Za trudna decyzja, nie mogę wybrać :)
5. Lubisz Hunców? Jeśli tak, to którego najbardziej?
- Kocham ♥ W moim opowiadaniu do każdego z ich charakteru dodaje jakąś cechę idealnego chłopaka, ale stawiając ich na wagę tych cech, to do Jamesa wrzuciłam ich najwięcej.
6. Gdybyś miała zostać Huncwotką to jak brzmiałby twój pseudonim?
- Jeśli musiałby to być zwierzęcy pseudonim to może Anguis, czyli "wąż" po łacinie :)
7. Drugie imię
- Nie mam :c
8. Czym wg. ciebie jest lamorożec?
- Zgaduję, że to lama z rogiem jednorożca. 
9. Gdybyś miała spędzić resztę życia w książkowym/filmowym miejscu (Narnia,Hogwart), które byś wybrała?
- Jeśli chodzi o fikcyjne miejsce to Hogwart oczywiście. 
10. Wolisz Lunę czy Bellatrix?
- Lunę. 
11. Lubisz mnie, prawda? XD
- Słuchasz Birdy, więc uwielbiam :)

Moje pytania:
1. Piszę opowiadania, ponieważ...
2. Zawsze chciałam być...
3. Postać fikcyjna której w realnym świecie byś nie polubiła?
4. Do jakiej fikcyjnej postaci napisałabyś list?
5. O czym byłby ten list?
6. Rzecz której nigdy nie zrobisz, chociaż chciałabyś.
7. Jakiej muzyki nie znosisz?
8. Jakie cechy w ludziach cię denerwują?
9. Co lubisz w zimie?
10. Hogwart vs realne życie. Dlaczego taki wybór?
11. Co chciałbyś zmienić podczas nadchodzącego roku?

A teraz najgorszy moment. Muszę wam przyznać, że kiedyś z upragnieniem czekałam na nowe rozdziały na blogach fanfiction. Ale już dawno przestałam je czytać, a teraz nie mam czasu na czytanie ich. Nominuję te blogi które kiedyś kochałam:

http://magiczna-milosc-lily-i-jamesa.blogspot.com/

http://hogwarts-memories.blogspot.com/

http://zakochani-huncwoci.blogspot.com/

Naprawę jest tego bardzo mało, bo większość blogów jest już skończonych lub niedokończonych. Teraz widzę, że źle postąpiłam zaprzestając ich czytać. No, ale może kiedyś do nich jeszcze wrócę :) Jeszcze raz dziękuję za nominację Luna :)

Mam do was prośbę. Piszcie pod tym prorokiem pytania do mnie ogólnie o całym blogu. Odpowiem na wszystko. Po prostu chciałabym żebyście nie miały żadnych wątpliwości. 

                                                                                            Naprawdę bardzo Wam dziękuję, że jesteście,
jealous girl

2 komentarze:

  1. O Maerlinie kochanie <3 dziekuje za nominacje ale ja ... no tak jakby już nie pisze bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Piszę opowiadania, ponieważ...
      Czuje się wtedy spełniona i to moja ucieczka od problemów.
      2. Zawsze chciałam być...
      Dziennikarką.
      3. Postać fikcyjna której w realnym świecie byś nie polubiła?
      Z mojego bloga, czy tak ogólnie ? Z mojego to Isle, nie znoszę takich rozlazłych osób. Tak ogólnie to Kate z 50 Twarzy Grey, jakoś mnie wkurwia, chociaż ma dużo cech mojej kochanej Lily :)
      4. Do jakiej fikcyjnej postaci napisałabyś list?
      Do James i Syriusz.
      5. O czym byłby ten list?
      Raczej byłoby to pytanie których z nich zechciałby zostać moim mężem :D
      6. Rzecz której nigdy nie zrobisz, chociaż chciałabyś.
      Nie mam takiej... uważam że żyje się raz i trzeba zawsze robić wszystko by potem nie żałować. Ale może... zatańczyłabym na biurku mojej pani od rachunkowosci przy całej klasie ( to jedyna rzecz na która nie mam odwagi :)
      7. Jakiej muzyki nie znosisz?
      Eee Polskiego RAP-u
      8. Jakie cechy w ludziach cię denerwują?
      Rozlazłość i dwulicowość.
      9. Co lubisz w zimie?
      Eee... to że śnieg piknie wygląda w nocy :D
      10. Hogwart vs realne życie. Dlaczego taki wybór?
      Hogwart... bo wydaje mi się że tam jest moje miejsce.
      11. Co chciałbyś zmienić podczas nadchodzącego roku?
      Eee... schudnąć te 10 kg :D

      Prosze :D

      Usuń