czwartek, 29 stycznia 2015

Prorok (nie)Codzienny #15

 Heej!
 Jak widzicie (bądź też nie) zaczęłam tworzyć na blogu spis treści. Będzie to żmudna praca, bo na blogu jest około 280 postów, więc nie wiem kiedy możecie się spodziewać dokończenia spisu.
 Mam ferie, więc spróbuję trochę więcej napisać, ale to nie znaczy, że posty ukażą się w inny dzień niż w poniedziałek. Wolę zostawić coś "na zapas" :)
 Zastanawiałam się nad zmianą wyglądu bloga, ale to zależy od Was, więc piszcie w komentarzach!
 Bardzo bardzo bardzo bardzo dziękuję na te 50 tysięcy wyświetleń! Naprawdę nigdy nie spodziewałam się, że mogę coś takiego osiągnąć. Wkładam w każdy post jak najwięcej serca, bo za każdą moją opowieścią można doszukać się mojej historii (no może oprócz ciąży :D). Mam nadzieję, że zostaniecie tu jeszcze długo ze mną.

jeaousgirl

3 komentarze: