czwartek, 4 kwietnia 2013

136.




     James: Lily, porozmawiajmy.
     Lily: Dobrze, ale nie długo.
     James: Chodzi o to, że ... wciąż cię kocham i nie potrafię przestać myśleć o tobie.
     Lily: James ...  to, że przystawiasz się do pierwszej lepszej dziewczyny o tym nie świadczy.
     James: Naprawdę cie przepraszam, byłem pijany.
     Lily: A co z Kim ? Przecież to twoja dziewczyna.
     James: Och Lily .. to tylko tak wygląda, myślałam, że jest to dobra przyjaciółka, ale ona liczyła na coś więcej. Wiesz, że kocham tylko ciebie.
     Lily: James < po czym się rozpłakała >  ja nie chcę być "tą kolejna" . 
     James: Nigdy tak nie było i nigdy nie będzie! Zawsze byłaś tą jedyną, tą na zawsze! Przynajmniej tak myślałem  ... < wyciąga różowe pudełko 
     Lily: Och, James ... nie wiem co powiedzieć ... Kocham cię, naprawę, kocham cię. Już zawsze tak było, choć sobie z tego nie zdawałam sprawy.
     < wtedy się pocałowali, wkładając w to tyle emocji (płaczu, radości, miłości) jak nigdy dotąd >


3 komentarze:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO <3
    Kocham *.*
    Śliczny ten wisiorek.
    Lilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie sie doczekałaś. Specjalnie dla ciebie próbowałam wymyślić coś ciekawego, no i znalazłam zdjęcie tego naszyjnika. Na pewno wiesz, że oznacza on "na zawsze" ;)

      Usuń
  2. O kur...de...
    Zarąbiste *-*

    OdpowiedzUsuń