wtorek, 16 kwietnia 2013

Prorok (nie)codzienny #5

  Postanowiłam, że wstrzymam działalność na blogu. Ostatnio kiepsko mi coś idzie zbieranie zdjęć i wymyślanie tych wszystkich sytuacji. Może znajdę sobie kogoś do pomocy i znów wrócę. Jak na razie jest to przerwa na czas nieokreślony. Chcę jak najszybciej wrócić do dawnej formy, a wiem, że mi się to uda tylko wtedy, gdy zatęsknię za blogiem. Na pewno powiadomię Was, gdy postanowię wrócić. Uwielbiam Was za to, że mam już 3381 wyświetleń, a jest to dla mnie duże osiągniecie  Dlatego nie opuszczę bloga. Trzymajcie się ! 

5 komentarzy:

  1. szkoda... Ale życie prywatne najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO CHYBA SE JAJA ROBISZ.
    Lilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to umiesz mnie rozśmieszyć. Naprawdę przepraszam, ale muszę się trochę zmobilizować :)

      Usuń
  3. Nigdy wcześniej nie trafiłam na bloga, który by opisywał życie Huncwotów w ten właśnie sposób. Dla mnie to genialny pomysł! Szkoda, że go tak zostawiasz ( mimo, że na czas nieokreślony). Ja tak więc czekam na szybki powrót :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję :) Naprawdę wiele mi dają słowa uznania. Na pewno wrócę, nie mam zamiaru zostawić bloga, za wiele dla mnie znaczy.

      Usuń