wtorek, 2 kwietnia 2013

Prorok (nie)Codzienny #2

   Catia powiedziała, że nie będzie już prowadziła bloga. Dlatego zrobiłam ankietę, w której możecie zagłosować za tym co powinna zrobić. Jak dla mnie nie ma dobrego wytłumaczenia, czemu miałaby odchodzić.  Ona myśli, że nikt nie zauważa, że ona też wstawia posty (dlatego tymczasowa zawiesiła swoją działalność). Chciałabym to zmienić, dlatego bardzo, bardzo, bardzo proszę o zagłosowanie w ankiecie. CATIA WIEM, ZE TO CZYTASZ - PROSZĘ CIĘ ZOSTAŃ ! 

11 komentarzy:

  1. Ej,nie zauważyłaś,droga Catio,że jak piszę komentarze,to chwalę WAS?
    Nie odchodź!
    Lilka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Lilko, cieszę się, ale Ronnie bardzo dobrze sobie radzi sama :) Wiem, że nawet tobie bardziej podoba się co robi Ronnie :) Wszystko co robię robię beznadziejnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie użalaj sie nad sobą! Wcale nie jest to beznadzieje, brakuje ci troche wiary w siebie .

      Usuń
    2. Ja się nad soba nie użalam! Co mam mówić wszystko co robię jest takie fajne. A te zdjęcia sa idelane. A poza tym ma kot mnie zastąpić więc nikt nie odczuje mojego braku :)

      Usuń
    3. Nie jestem pewna czy kot cie zastąpi, a jeśli wtedy odczują to, że ciebie nie ma.

      Usuń
    4. Mała literówka wiesz o co mi chodzi.Dobra jeśli będzie ktoś jeszcze oprócz Lilki kto napisze (lub zagłosuje w ankiecie) to zostaje, ale nie obiecuję, że będę często dodwała zdjęcia.

      Usuń
    5. No to się cieszę :) Ale wątpie żeby ktoś chciał żebym została :)

      Usuń
  3. Masz zostać! Podoba mi się Wasza praca.
    Nie możesz mnie zostawić!
    Nawet jeśli tylko ja proszę,to uważam,że warto tu zostać i robić coś chociażby dla jednego czytelnika.
    Lilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak zostaje :) Nawet jeśli komuś nie podoba się to co robię to zostene dla siebie, ponieważ sprawia mi to wiele radości :) Cieszę się, że chociaż ci się podoba to co robię :D

      Usuń
    2. DZIĘKUJE LILKA !!! Chyba tego trzeba było tej małpie xd Wiedziałam, Catia, że ktoś zauważa twoja pracę i ciesze się, ze zostajesz, bo gdyby nie, to na pewno zamknęłabym blog.

      Usuń