czwartek, 11 kwietnia 2013

Prorok (nie)Codzienny #4

  Mam przykrą wiadomość, jak dla mnie, ma nadzieję, że Wam tez. Catia postanowiła odejść. Nie wiem w sumie dlaczego, prawdopodobnie jej się znudziło lub jest to po prostu wynikiem braku weny. Catia nadal będzie mi pomagała, jednak nie tak jawnie. Nie usunę jej też z zakładki "o autorkach", bo współtworzyła to wszystko razem ze mną. Ale ja nie mam zamiaru opuścić bloga. Będę dodawała zdjęcia, mam nadzieję, że uda mi się robić to systematycznie.  Możliwe, ze znajdę kogoś do pomocy. O ile ten "ktoś" nie odjedzie po dwóch dniach. 
   Mam do Was wielka prośbę. Ostatnio postanowiłam, że do każdego z bohaterów przypiszę wygląd jakiegoś aktora. Postanowiłam tak w związku z nową zakładką. Mam już Lily (Karen Gillan), James'a (Aaron Johnson) oraz Alicję (Lucy Halle). A prośba jest konkretna: czy macie do zaproponowania mi jakiś aktorów do odegrania roli bohaterów Albumu ? Mam nadzieję, że mi pomożecie :) 

7 komentarzy:

  1. szkoda ;< Ian Somerhalden jest dośc podobny do Syriusza

    OdpowiedzUsuń
  2. W roli Syriusza widziałabym Bena Barnesa, moim zdaniem świetnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE ODCHODŹ!
    tyle walczyłam i to na próżno?
    Zawiodłam się.
    A co do zdjęć. Wejdź do mnie i oblukaj zakładkę 'bohaterowie',może znajdziesz natchnienie.
    Pozdrawiam,Lilka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się na sobie zawiodłam, ale poprostu nie mam pomysłów na bloga oraz czasu. Mam zamiar zacząć pisać opowiadanie, więc chciałabym się na tym skupić. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Naprawdę was przepraszam. Myślę,że Ronnie da sobie radę i znajdzie kogoś na moje zastępstwo.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No mam nadzieję, że dam sobie radę. Jak na razie siłuję się z zakładką "bohaterzy", kiedy ją dokończone (o ile to zrobię) będę dodawała więcej i spróbuję kogoś znaleźć :)

      Usuń
  5. Ja tez po zastanowieniu do roli Dorcas dopasowałam Lucy. Jak dla mnie Selena jest a dziewczęca. Ashley Green wcieli się w Alicję. Co do Mary, to Twoja propozycja podoba mi się. Jednak jeszcze trochę poszukam :) Nie widzę Bridgit jako Marleny, ogóle jakoś za nią nie przepadam. Dziękuję, że postarałaś się znaleźć dla takiej kapryśnicy kandydatki :D

    OdpowiedzUsuń