niedziela, 17 listopada 2013

221.


  Lily robi dzióbek.
  Pokój Lilki
  Fot. by James 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pomysł na pogodzenie dor i syriusza.
    A wiec tak Syriusz gra piosenkę którą kiedyś napisał z Dorcas moim zdaniem pasowała by Violetta 2 - Vilu y Diego - Yo soy asi. Siedzą oboje na kanapie w Pokoju Wspólny Gryfonów. Łapa zaczyna grać na gitarze i śpiewać, później Dor śpiewa wraz z nim. Gdzieś w połowie piosenki ich oczy się spotkały i zaczęli się do siebie tzn. przybliżać (na kanapie). Później jakiś romantyczny pocałunek i jakieś czułe słówka. Po tym wszystkim pójdą na spacer. Następnego dnia reszta paczni czyli Lily,James,Remus,Mery,Petter itd. są zdumieni tym, że Syriusz i Dorcas trzymają się za rękę. Później Łapa i Dor mówią im jak wszystko się potoczyło i,że znowu są razem.

    To tylko taki mój pomysł. Kiedy przeczytałam ten blog dostałam tej weny i mam nadzieje,że wykorzystasz to w swoim blogu. Nie wiem czy to jest dobre ale jeśli tak to wiem jedno... trzeba to jakoś rozwinąć. A tak ogólnie to masz świetnego bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to lubię tą piosenkę :) Tak, mam 13 lat i lubie Violette :D To taki chory serial, że aż śmieszny xd Wiesz to nie jest tak, ze ja nie mam pomysłu na nich. Wszystko się jakoś potoczy i wolałabym nie pisać co z nimi będzie. Twój pomysł jest dobry, jednak u mnie to James jest muzykiem, a Dorcas nie dałaby sie tak szybko omotać byle piosenką. Powiedziała by cos w stylu "przestań pajacować" albo "to nic nie da". Po prostu ta scena nie pasuje mi do Syriusza i Dorcas ;)

      Usuń