sobota, 23 listopada 2013

227.

 Dorcas i Lily zostały same w domu, gdyż Alicja wyszła gdzieś z Frankiem, a Marlena poszła na spacer. Dor właśnie czekała na taki moment.
- Lily możemy pogadać? - zapytała kiedy siedziała w salonie oglądając coś w telewizji
- Jasne - Lilka odwróciła głowę w stronę przyjaciółki - Coś się stało?
- Nic ... ale chodzi o to - Dorcas się jąkała - Spóźnia mi się okres.
- Chyba nie myślisz, ze ... -Evans nie dokończyła, bo Dor jej przerwała.
- Nie! Chodzi po prostu o to, że powinnam dostać okres ponad tydzień temu, a nigdy mi sie nie zdarzyło żeby spóźniał mi się o więcej niż 2 dni.


- I tak mnie nie przekonałaś, wiem o czy myślisz - Lily martwiła się o przyjaciółkę - A masz jakieś objawy?
 Dor nie chciała odpowiedzieć, ale wiedziała, że musi się podzielić z Lily wszystkim.
- Dzisiaj rano zwymiotowałam. To dlatego postanowiłam, że pogadam o tym z tobą - w jej oczach zbierały sie łzy.
- Nie martw się, wiesz, że cokolwiek by sie stało, masz mnie - wzięła Dor za rękę - Musisz zrobić test jak najszybciej. 
  Dorcas przełknęła głośno ślinę. Sama nie wiedziała, czego się bała: wyniku, czy tego jak zareaguje na to wszystko Syriusz. Nawet nie powinna o nim myśleć, ale cokolwiek by nie było, na myśl przychodziła jej reakcja Syriusza.

6 komentarzy:

  1. Tak bym chciała, żeby wreszcie Dor była z Syriuszem! <3
    Oby była z nim w ciąży!
    Czekam na kolejną notkę :))
    Lilka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jesteś. Nie wymyśliłabym lepszego rozwiązania ..cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na coś takiego czekałam ^^ Mam nadzieję że będzie w ciąży i wreszcie wróci do Syriusza :D kiedy będzie notka w której dowiemy się tego czy jest w ciąży czy nie? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz sobie pomyślałam, że może Dor jest z kimś innym w ciąży np z tym francuzem ( jak on w ogóle się nazywał xD?)

    OdpowiedzUsuń