piątek, 20 września 2013

189.

  - Dorcas! Mogłabyś mi podać moją bluzkę? Wisi na twoim łóżku - zawołała Lily
- A czemu na moim? - odkrzyknęła Dor - Nie odpowiadaj, już ci ją daję.
Po chwili zapukała do łazienki.
 - No wejdź - Lily spojrzała na Meadowes - Boże! Co ci się stało z włosami?!
 Dorcas uśmiechnęła się sztucznie i odpowiedziała:
- Jak wyjdziesz w końcu z łazienki to naprawię tą szopę.


 Po kilku minutach łazienka była wolna i Dorcas szybko do niej weszła.
- Dor! - krzyknęła Mary - Mogę jeszcze ja się wepchnąć?
- Jak nie przeszkadza ci moje gniazdo to jasne.
Mary usiadła na sedesie, wzięła lusterko i zaczęła robić makijaż.
- Musimy w końcu zaplanować sobie wakacje - blondynka zaczęła temat - Wiem jedynie, że Remus mnie gdzieś zabiera. Nie chciał powiedzieć gdzie. Czy to nie romantyczne? Miłość jest piękna.
- Miłość? - Dor spojrzała pobłażliwe na Mary- Miłość, miłość, miłość. W czym to jet dobre? Absolutnie niczym.



2 komentarze:

  1. Yey, dłuższe rozdziały! Czekam na więcej takich! I mogę prosić o coś z męską częścią Huncwotów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno spróbuję zrobić coś takiego, gdy będą już mieli wakacje :D

      Usuń